25 January 2011

.: MaiN MasAK-MasAK :.

Assalamualaikum..:)!!

Hari nie aku tersangat la rajin dari semalam lagi xabis2 update blog aku kan..kan2?? Korang mesti da tension nie..hahaha!! Ada Aku kesah?? hahaha..Aku just nak share dengan korang apa yang aku wat...aku rasa..aku fikir...tentang kehidupan aku...macam mana aku cope with my live..and all that..sangat la best..though,aku xtahu la ada ke x orang yang baca..tapi,this is one of the way for me to express myself..:)!!

Kali nie aku nak cerita pasal semalam...aku telah main masak-masak bersama FARISHA..housemate aku kat Egypt nie...hahaha!! Korang jangan la salah faham..bukan main masak-masak macam budak..ambil daun jadi sayur...hahaha!!gilerkkk x ade keje waktu kecik2 sibuk nak main benda tu...bila da besar..ibu suruh aku masuk dapur..aku hanya buat benda2 simple..ataupun..aku ambil kunci motor beli lauk da siap sudah..hahaha!!

Semalam aku telah bertungkus lumus...cewahhh!!aku tipu..hahaha!!aku buat berapa biji je..selebihnya FARISHA yang buat..hehehehe!!JENG3x---------------->KARIPAP...hahahha!!aku telah buat karipap sendiri..erm..x ade la sendiri sangat sebab yang wat doh + inti + mengajar aku yang tangan keras macam kayu nie buat kelepet karipap = FARISHA..hahahaha!!korang nampak x berapa simultaneous nye equation  aku...hahaha!!cewahh..kalau dulu aku buat math senang macam nie..memang A++ aku dapat..hahaha!!Here are some pictures of MY KARIPAP..hahaha!!



karipap in the making yoww~



Karipap already been 'goreng'..hahaha!!

Nampak sedap kan??hahaha!!ignore la rupa yang x berapa nak cantik tu..kami budak baru belajar..hehehehe!!Tapi...serious best weyh buat benda nie..thankz to farisha sebab benarkan aku mengaco dia waktu buat karipap nie...hehehe!!This is an experience that shall not be forgotten..:)!!See ya~~

Waalaikumussalam..:)!!

1 comment:

  1. Hi, this is Becky from The Cutest Blog on the Block. Sorry for the annoying pop up from My PC Techs. To find out how to remove it go here:

    http://2momstalk.blogspot.com/

    Becky-TCBOTB

    ReplyDelete