15 February 2011

AlhamduliLLaH!!

AsSaLAmualaiKUm..:)!!

Ok..I bet korang semua mesti rindu aku..kan2??hehehe..takkan x weyh??dua minggu lbey aku x update..huhuhu!!xpela..klu x..aku just nak mengucapkan rasa syukur je sebab aku da selamat sampai ke MALAYSIA buat masa nie..sebenarnya,da 4 hari aku sampai tapi kerana kemalasan aku aku untuk meng-update telah membataskan entri baru aku..hehehe!!

Korang semua mesti da acknowledge da kan pasal rusuhan terbesar yang berlaku kat Mesir sekarang nie..Been through all this indeed an experience that shall not be forgotten..macam mana aku hadapi winter break aku dengan terperap dalam rumah kerana sudah ada tempoh berkurung oleh kerajaaan Mesir..Nie semua untuk mengelakkan rusuhan dari berlaku..tapi,nak buat macam mana still berlaku juga..xdela terasa sangat sebab kat Mesir nie pun bukannya perempuan boleh keluar malam..cuma,payah la line internet dan telefon diptong..huhuhu!!da macam katak da lam tempurung da aku..huhuhu!!

Proses evakuasi aku dan kawan-kawan di Zagazig bermula pada 2 Februari lepas..Kami semua dibawa ke Dewan Malaysia Abbasiah Kaherah..atau dipanggil ARMA..Almost semua pelajar Mesir akan berkumpul disini sebelum meneruskan perjalanan ke Jeddah..hehehe!!aku dok cni ade la dalam 2 malam..sebelum aku bertolak ke JEddah..

Aku da borink la plak cerita pasal hal2 nie..yela..serius semacam je aku rase..ok..sooo not my type..though,orang cakap aku nie garang and serius..but,you never know me if you don't have the guts to know me..erk??apekah??hahaha,,rasa macam salah je..hehe!!korang faham-faham je la..ok??Sambung cerita balik..aku kat JEddah tu..adalah dalam 6 malam..pergh!!lama tu weyh..aku da stress da..tp...alhamdulillah..akhirnya,tiba la giliran aku dan kawan-kawan yang lain untuk pulang ke Malaysia..Flight Saudi Airlines..11.00 p.m waktu jeddah..and pukul 4.00 a.m waktu malaysia..and SAMPAI ke tanah airku yang tercinta nie..pada 12.30 tengah hari 11 februari..alhamdulillah..:)!!

Ok la..aku rasa sampai sini dahulu cerita aku..kalau rasa x best jangan la marah-marah..penat kut aku taip tengah2 malam buta nie..huhuhu!!just want to share a lil bit about my experience..Till we meet again..daaaaa~~

Waalaikumussalam..:)

p/s : sorry xde pic..well..you should know..orang perlarian kut..hehe!!

No comments:

Post a Comment