25 January 2011

.: 5 Petanda Kita Jatuh Cinta :.

Assalamualaikum..:)!!

Dipagi yang mulia ini..ingin saya mengupas tajuk diatas...hahahaha!!ok..STOP!!merepek je aku kan pagi2 buta nie..hahahaha!!Tiba2 rasa rindu pulak zaman2 terlibat dengan aktiviti sekolah macam pidato,debat,forum dan seangkatan dengannya..nak terlibat dengan sukan xboleh sebab x cukup bakat...cewah!!ada2 je la ko kan Nadia..padahal xpandai pon main..huhuhu!!sedih!!!ok..aku tipu je aku sedih..hahaha!!Let's move to our topic,bebeh!!

Aku tiba2 datang ilham benda nie pagi2 buta nie..xtahu la kenapa..just wanna share with you my thoughts when you realize that you already falling in love..:)!!And ada la jugak membe2 aku tanya soalan macam nie kat aku..adoyai!!Ingat aku love expert ke korang nie pon..hahaha!!yang penting..SHARING IS CARING yao~~
Mari kita sama2 saksikan 10 fakta yang aku reka sendiri berdasarkan apa yang aku rasa..hehehe!!jom3!!



1.SENTIASA TERINGATKAN DIA

Babe..benda nie sangat common ok..bila korang jatuh cinta..perkataan lain untuk benda nie------>ANGAU..
ha..waktu nie la..orang cakap mandi x basah..tidur x lena..hahaha!!I'm deadly serious about this weyh...waktu nie korang rasa macam di awangan je..orang lain da x pedulikan..hahaha!!hatta tengok datuk korang pon boleh nampak dia la...hahaha!!So..sedar la weyh...you already falling in love with that-who-only-you-know..:)!


2.SEMUA YANG BERKAITAN DENGAN DIA KITA NAK TAHU

Waktu nie..kita da jadi busy-body la sikit..segal susur galur keturunan dia semua korang nak tahu..habis semua membe2 dia korang terjah tanya pasal dia..kalau x pon..budak satu kos dengan dia ke..apa2 je la..asalkan hasrat korang tercapai nak tahu pasal dia dengan lebih dalam sebelum korang get involve with him..nie merupakan early steps to develop in that lovey things relationship..:)!!


3.MENCUBA UNTUK DEKATKAN DIRI DENGAN DIA

Yang nie best sikit aku nak terang..hahaha!!waktu nie pergh..semua benda yang dia buat kita nak buat..just to make sure we can bump into him..just to see his smile or what so ever la...aku teringat kawan aku..elok2 nak jalan belok kanan..nampak je that guy terus dia tarik aku jalan terus..just untuk terserempak dengan that guy yang datang dari arah bertentangan dan heading stright to us if we don't turn right..hahahaha!!Can't you see that??It is kinda childish..That's why people always said that..LOVE IS BLIND..hahaha!!sebab waktu nie la perangai x betul kita and kebudak-budakan kita akan terserlah la..so cheesy right??adoyai..kenapa la aku cakap cheese nie..rindu cheesy wedges..sila la kesian kat aku..kerana bahawasanya cheesy wedges tidak ditawarkan di Egypt..uwaaaaaaa~~


4. MULA TERLIBAT DENGAN MEMBE YANG TENGAH KAPEL

Kenapa aku fikir macam nie??cuba korang tengok..waktu nie..we tend to share story with others..Korang akan cari membe yang tengah kapel and cerita la apa yang korang rasa kat dia..supaya dia dapat encourage korang tuk take one more steps..hahaha!!kalau korang pergi cerita kat membe yang xpernah kapel pe sume or doesn't knows this lovey things feelings with human..memang sah la x dapat pendapat yang korang nak dengar apa yang korang nak dengar..sebab waktu nie memang orang cakap nampak yang baik je pasal dia..kalau korang jumpa membe yang x faham..for sure you'll piss off..seriously!!


5.EVERYTHING JUST ABOUT HIM

Maksud aku nie..erm..macam nie..semua yang kita buat..kita akan dahulukan dia..cewah!!waktu nie la nak tahu dia simpan perasaan yang sama dengan kita ke x..nak buat nie nak buat tu..mesti la tanya dia dulu..or even kalau korang cinta dari jauh ke apa..Tiba2 dapat peluang nak dekat dengan dia..korang akan grab that opportunity immediately..tanpa pandang kanan kiri semua da..maksudnya sini pukul 3 4 pagi cerita ada masalah ke apa pon..korang sanggup beb sengkang mata..pergi kelas dengan mata sembap..pergh!!hebat dowh penangan cinta nie..hehehe!!

KONKLUSINYA :

Semua nie adalah pandangan aku sendiri..korang jangan la nak buthurt dengan aku ke apa..senang butt off je..Halau seyh!!hahaha..everybody has their point of view..and this mine..hope you like it...kalau nak kritik tu..kritikan membina x apa la..aku terima..sebab orang yang terbaik untuk menilai diri kita adalah orang disekeliling kita..:)!!Aku harap entri nie membantu la untuk korang semua..cewah!!siapa je la yang baca entri nie <---------ayat sedih naw..hahaha!!x boleh bla weyh..ok la..see ya all later ok..meshi??hehehe!!Till my next entri..:)!!

Waalaikumussalam..:)!!

2 comments:

  1. haish...rase2 bila aku mula jatuh cinta kat my hubby tu ya umie???hahahaha

    ReplyDelete
  2. engkau??hahaha..erm..sejak korang asyik gado xsuda kut..hehehe!!

    ReplyDelete