4 January 2011

NeW YEaR!!

Assalamualaikum..:)

Semua orang tengah sibuk dengan azam tahun baru..adoyai!!korang nie patutnya azam tahun baru nie bila tiba 1 Muharam hari tu..tapi,nak buat macam mana sebab kita pon da terbiasa dengan tahun Masihi nie..sedih..:(!!
Frankly speaking...2010 means a lot to me..many things happened during this year...hehehe!!I finished my matriculation studeis and now I am a university student of Zagazig in Egypt..how's that??hehehe..aku bukan nak riak..tapi,cuma aku nak bagitahu dua fasa besar dalam hidup aku berlaku dalam tahun 2010..

Sepanjang tahun 2010 juga..means a lot sebab I have MY LOVE with me by my side..Gosh!!i love him so much..really hope our relationship last till the end..Insha Allah..:)!!thankz for all the memorable moments we had together..:D!!terima kasih juga sebab tahan dengan kerenah saya..ahakzz~~tiba-tiba saya..hehehe!!korang xtahu betapa degilnya aku nie..aku memang xsuka ikut cakap orang..hahahaha!!apa yang aku rasa good for me..tu juga la aku nak..and I'm so not the type to obey people..because I rather give order than receive order..huhuhu!!melampaunya aku nie..I've to change that..Insha Allah..:)

To all my friends who always by my side..thankz yaw!!!huhuhu..our friendship really important to me..hehehe!!thankz for all the advice..tiba-tiba aku rindu matriks..hahahaha!!aku xrindu sekolah ke weyh??hahaha!!entah la..tapi,aku rasa time aku matriks memang best gilerkkk~~kalau aku ada masalah..I've syiqa and huda and also hajar..pergi kafe sama-sama semua..makan2..uwaaaaa~~rindu korang..kalau aku ada masalah lovey-dovey..aku akan merujuk pada pakar cinta aku iaitu mira...hahahaa!!ambil ko mira..begitu juga la sebaliknya...kalau mira ada masalah..hello!!bilik kami sebelah menyabelah je..weee~~and wanad..laptop dia bayak gila game...hahaha!!nice getting to know you girlz..hehehe!!!

2011

aku menyambut tahun baru dengan sakit..gusi aku bengak..dan telah menyebabkan aku demam+sakit kepala..sakit sampingan seperti batuk dan selsema juga telah menyerang..huhuhu!!doakan aku cepat sihat weyh...huhuhu!!sebab bayak da peljaran aku tertinggal nie..aku harap aku dapat kejar balik apa-apa yang aku tertinggal..huhuhu!!Insah Allah..:)!!exam da nak dekat nie..have to do well..to get mumtaz..insha Allah..I'm wishing you all the best for this new semester ok..:)

Alamak!!baru aku perasan..aku da skema la plak dalam entri nie..hahaha!!mungkin sebab aku demam..tahap kegilaan aku xdapat diserlahkan dengan sempurna..hahaha!!ok..aku da mula merepek..anyway,apa azam korang semua untuk tahun nie??hehehe..satu topik hangat..hahaha!!apa pon azam korang..korang mesti ada matlamat yang jitu baru korang rasa semangat..betul x???maksudnya...erm..korang mesti rancang strategi macam mana korang nak achieve goal or azam yang korang da tetapkan..itu yg PENTING you alllzzzzzzzzz~~kalau tido je..xdapat la aku nak tolong..hahaha!!p/s:peringatan untuk diri sendiri juga..weee~~

LAST but not LEAST :

aku minta maaf kalau korang rasa entri nie quite bored..because I'm so not in the mood to joke around..This fever and the pain really drive me crazy..huhuhu!!anyway...chill up girlz...2011 are waiting for you..hahaha!!make this year as a year that shall not be forgotten ok??yoooo~~peace yaw~~:p!!

Waalaikumussalam..:)

No comments:

Post a Comment