3 January 2011

CemBuURU??!!JEaLous??!!

Assalamulaikum..:)!!

Miss you allzzzz~~hahahaha!!sincerely from my heart..;)!!kenapa aku cemburu??kenapa aku jealous??huhuhu..mesti korang semua tertanya-tanya kan??kan??hehe..mesti punya la...sabar ye..I bet there are many speculations in your head right now..kan??hehehe..ok..apa la aku nie sengih je pon..korang pon mesti da bengang nie..hahaha!!

Aku jealous dan cemburu sebab membe kamceng..erk??macam tu ke eja dia..hahaha!!aku tibai ja noh..hehehe!!membe+roommate+membe main futsal=matriks..hahaha!!mereka semua telah membuat girls day out without me..huhuhu!!sampai hati korang..huhuhu!!mereka-mereka itu ialah huda,syiqa,mira,wanad dan nisa..huhuhu!!nanti korang..tunggu aku balik..aku paw korang semua belanja aku makan..hahaha!!ingat taw??


inilah mereka kesayanganku..huhuhu!!tapi,gambar nie tanpa aku..uwaaaaa~~anyway,miss you all la..thankz pada wanad sebab sudi tag aku kat pic nie walaupun aku xada..thankz ok..:)!!Moga persahabatan antara kita kekal hingga keakhir hayat..insha Allah..:)!!take care yo!!!

Waalaikumussalam..:)

3 comments:

  1. umie2, jgn la rase cam ne... syiqa rase bersalah kot :( sorry... btw dlm hidup nie bukan semua yg kite nk ,boleh dpt kan? n because of that, we must always appreciate what we have, :)muaaaaaaahhhh utk umie :)chill k

    ReplyDelete
  2. hehe.. betoi2 kater2 shika tue!! insyaAllah. next year kte jpe.. huhu.. can't waitxxxxxxxxxx

    ReplyDelete
  3. hahaahha..me too..cant wait..hehehe!!:)

    ReplyDelete