25 January 2011

.:TaGGeD:.

Assalamualaikum..:)!!

aku bukan la nak cerita pasal social network yang dinamakan sebagai TAGGED..hehehe!!But,just nak laksanakan amanah orang..cewahh!!pandai la ko kan nadia..benda macam nie cakap amanah..hahaha!!Tapi,betul weyh!!!ustaz dan ustazah aku dulu cakap x laksanakan amanah tu..tergolong dalam golongan orang yang munafik..:)!!tapi,kalau salah..maafkan aku..sebab aku pun masih belajar..:)!!Aku nak bercerita sebab aku telah di-TAG oleh CIK PANDA ONCHAIR kite untuk laksanakan tag nie..hehehe!!So..come on with me..Lets check it out!!:-D!!

1st :
BILE KORANG MENULIS ENTRY?
Bile aku menulis entry??erm..masalah dunia nie..hahaha!!sebab aku rasa bile aku ada masalah dunia aku tulis la..hahaha!!bersama dengan topik2 seharian yang aku rasa nak share dengan korang semua..:)!!

2nd :
ADEKAH KORANG AKAN BLOGWALKING HARI-HARI?
BW HUH??erm..soalan nie..hahaha!!setiap hari weyh..sebab aku suka baca novel-novel online..hahaha!!sebab malas nak beli..pergh!!macam kedekut plak aku rase aku nie..hehehe!!

3rd :
NYATAKAN 3 BLOG YANG KORANG SUKE BACE.
3 blog??hahaha..soalan yang sangat best...
jawapannya-------------->sila rujuk bawah..hahaha!!

1) Maria Elena - GOSH!!blog dia memang sempoi habis aku cakap..perangai gila-gila...n rawk owh!!And you'll be astonished when you know that she is an engineer and got a bachelor in chemical engineering major in petroleum..can you believe that??ok la..korang pg la lawat blog dia sendiri..link ada kat sebelah nie..

2)Fatin Liyana- Aku suka sebab dia cantik..and dia banyak kongsi2 tips la..ok la..medic students weyh..thun3..jangan main2..apa korang ingat dak medic nie spesies skema+nerd je ke..ade jugak tahu yang know all this thing about fashion..xpyah ambil kursus design pon..:)!!

3)Nurul Ain - ha..nie pon best..dia da nak kahwin da..ayat dia pon sempoi gilerkkk!!orangnya cantik..macam rozita che' wan sekali pandang..dua kali pandang macam nurul ain..eh!!dia la tu..hahaha!!


4th :
APA KORANG AKAN BAGITAHU ML KALAU KORANG JUMPEML?
aku nak tanya..apa itu ML??aku x tahu dowh..:p!!

5th :
TAGKAN 5 BLOGGER YANG KORANG RASE COOL MACAM SNOW.
Saya nak tag orang-orang dibwah..hehehe!!

1)Syiqa
2)Wanad
3)Azreena..
4)Huda
5)Eija

alhamdulillah..nampaknya selesai sudah hutang aku kat awak CIK PANDA ONCHAIR..hehehe!!Maka,dengan ini..saya umukan entri saya juga sampai sini..hehehe!!gila skema ayat dowh..macam pelik je aku cakap macam nie..Anyway,live life to the fullest bebehhhh!!hahaha..entah betul ke tidak..macam tu..yang penting korang faham kan maksud dia..ok...chow~~

Waalaikumussalam..

5 comments:

  1. so ?? do i need to do the same thing like u?????hahahaha

    ReplyDelete
  2. thx for including me ;p btw lawa blog,bertukar2 colour n design, mmg set cam tu ek...

    ReplyDelete
  3. waaa..assignment lg???adoi...huhu ok2...by this week i will complete this assignment....haha

    ReplyDelete
  4. syiqa:tukar2 erk??hahaha!!entah.I kut yg men tukar2..hehehe!!
    ena :bagus2..:P

    ReplyDelete