21 January 2011

Aku Takkan Kahwin Dengan Orang Yang Aku Kapel!!

Assalamualaikum..:)!!

For sure tengok je tajuk nie..korang mesti terus buka kan..entry nie..kan3??tolong la angkat tangan..jangan biar aku perasan sorang-sorang..hahaha!!ok..enough with all the jokes which really didn't make sense..hahaha!!tapi,betol kan??kan??..kah3!!korang mesti tension kan..xabis2 aku nie..adoyai!!tadi cakap enough..tapi,dok cakap lagi pasal nie..hahaha!!that's me ok..I really can't stop talking..If I stop..people around me..would starting to ask me whether I'm ok or not..hahahaha!!what the heck la korang..aku diam salah..aku cakap pon salah..hehehe!!

Back to our story...yeah,baby!!A friend of mine told me about this..die cakap die xkan kawen dengan orang yang die kapel..that's mean die nak kawen terus je..or love after marriage..hehehe!!Ok..it's her point of view..btw,it's kinda really nice lor..she said that she don't want to get bored la..erm..betol jugak tu..kalau korang fikir-fikir balik kan..betol x??hehehe..



LOVE is subjective..acece..I'm sounding more like love expert already...hahaha!!cuba korang fikir..korang da tahu semua pasal that man..then,bila kawen..korang rasa korang akan borink x??hahaha..everybody has their point of view..jangan korang cari aku nak kapak aku sudah..x setuju sudah..anda boleh komen dibawah ya..hehe!!because I'm just intereted to what she have been talking about..:)!!Then,bila fikir-fikir balik..macam mana bila dah kawen..korang rasa borink??..ha..sudah..jangan weyh..boleh buat perang dunia ketiga tu..hahaha!!

LAST BUT NOT LEAST :

Terpulang la pada korang kan..macam mana pon korang nak pegang pada prinsip cinta korang tu..yang penting korang tahu apa yang korang nakkan dalam hidup nie..itu yang penting..because..once you had it..and you let it go..it maybe wouldn't be yours anymore..:)!!Till next entry ok..CHOW~~~

Waalaikumussalam..

No comments:

Post a Comment