7 January 2011

Bercinta biar satu,Berkawan biar beribu??

Assalamualaikum..:)

Whatzz-up yo??hehehe..baru je aku post entri tadi kan..entah nape,malam nie da terajin sangat la nak bercerita..hahahaha!!I bet most of you already heard this..isn't it??aku dulu pun macam tu gak dengan kawan-kawan waktu sekolah..usha boys sana sini..hahaha!!then,say this words to ourselves..hahaha!!setakat usha je la kut..budak baik kut aku dulu..ahakkzzzz~~kontroversi gila ayat aku..hahahaha!!

Waktu aku sekolah dulu..budak nasyid dengan budak olahraga la paling orang a.k.a girlz la kan..kalau lalu depan dyorang..aku tengok kawan-kawan aku macam da xckup tanah da..usha muka dalam cermin la...hahaha!!aku x ok..sebab aku ada sindrom payah nak suka orang..kui3!!nie waktu aku middle school la before pmr...membe dok kapel..pergh!!siap ada prinsip..hehehe!!prinsip dia..jeng3!!seperti diatas..hahahaha!!waktu macam make sense la juga benda nie..then,ada membe buat prinsip macam nie plak..

"Kapel biar satu..yang lain buat spare-part"

hahaha..yang nie pon ada juga..aku pun dengar je la apa yang dyorang dok cerita from A to Z..hehehe!!kadang-kadang aku pun dyorang suruh pergi kacau balak dyorang..hahahaha!!sooo not immature that time ok...hahahaha!!bila aku ingat semula memori tu semua..serius gelak x hengat gua cakap lu...hahaha!!lawak seyh..memang cinta monyet betul...hehehehe!!

Ok..masuk tahun honey-moon..hehehe!!thats mean waktu form 4 la..hahaha!!waktu nie aku da tukar sekolah..and waktu nie aku rapat dengan Ena dan Fanad...hehehe!!erm..pe erk??kami telah mengeluarkan prinsip ini plak....

"No man..No love..No time for love"

Gila kencang kut ayat nie..kan??kan??don't you think so??hehehe..memang xada kerja kut..waktu nie la..aktiviti aku membaca novel sangat giat..hahaha!!sampai dyorang panggil aku MINAH JIWANG!!!what the heck la dyorang nie..hahahahah!!biasa la zaman baru nak meningkat..hahahaha!!waktu tu,perghhh..kalau dapat mamat sebijik sejebon macam dalam novel tu..memang bahagia la..hahahaha!!I also make up 7K to be my boyfie..weeee~:D!!

K-Kerjaya
K-Kereta
K-Kredit kad
K-Kesihatan
K-Kondominium

Alamak!!baru lima..hahahaha!!sesungguhnya aku lupa lagi dua yo~~hehehe!!tengok mamat nie..mamat tu..ayat mesti ada..adalah.."BOLEY BLA LA" or "XBOLEY BLA"..mengikut bahasa aku dan kawan-kawan...boley bla tu maksudnya lelaki yang xmalu la nak bawa keluar berdua..hahaha!!jahat x??hahaha!!maksudnya..mempunyai aset yang kalau korang keluar dengan dia..sure orang boleh toleh or orang xada la kutuk cakap macam nie.."AWEK SIKIT PUNYA LAWA,PAKWE MUKA MACAM PENYANGAK"..hahahaha!!once again,soooooo not immature..:)!!

NOW :

Bila aku fikir balik hal nie..I mean the words la.."BERCINTA BIAR SATU,BERKAWAN BIAR BERIBU"
is a nice words..sebab memang betul pon...mana boleh cinta sampai 2 3 orang bai..tok seh deh..jahat gilakkk la korang kalau buat macam tu..ape hak korang untuk mempermainkan perasaan orang yang dah menyayangi korang???huhuhu..<mood:emo>:')!!kalau korang nak kawan beribu pon xkisah as long as you know your
limit..understand,people??hehehehe!!



Honest and being faithful to your loved one..It is all matter..especially when you're in a long distance relationship  like me..huhuhuhu!!missing him every day and every moment in my live..:')!!I smile and cry at the same time..:')!!

To my PAK CIK..if you ever read this..I :

want you to make me feel, like i'm the only girl in the world,
like i'm the only one you'll ever love,
like i'm the only one who knows your heart,
only girl in the world..

Actually,nie bukan my words pon..tapi,I dedicated it to you..hehehe!!because I love the meaning of this words or quote what so ever they called this..hehehe!!I love you..:)!!

To you alllzzzzz~~nak tahu ke mana aku amek ayat nie..hehehe!!Credit to Maria Elena Zarul..Ayat-ayat yang dia guna memang sempoi gilakkk!!and the video..hahahahaha!!memang korang boleh hilang tension kut tengok video yang dia rakam sendiri..anyway,sis Maria...you rawk la..hehehe..:)!!aku rasa cukup-cukup la kan aku merepek..da lewat da nie..hahaha!!Till we meet again..muahhhkkss!!

Waalaikumussalam..:)!!

2 comments:

  1. haha .
    aku pon da lupe doe . .

    yg penting skrg aku saket .
    kang . . cari laen kang . .
    kang . .
    haha ..
    td aku g belog fareha . .
    cite psl cinta .
    aku da nanges da .
    ni bace belog kau . .
    rase na nanges lagik .
    hadoi . .
    pacik vip aku ?
    heeee ..
    aku sedeey . .
    sob-sob-sobsss :'(

    ReplyDelete