28 December 2010

Tag??!!!!

Assalamualaikum..:)!!

ok..malam nie aku da terlebih rajin la plak kan sebab da ter-update sampai dua kali..adoyai!!menghilangkan rasa mengantuk tengah study Cardio-Vascular Sysytem nie...huhuhu!!or shortcurt as CVS je..ha!!see..who said medic are tough!!hehehe!!bajet je lebih lor..ok2..aku da start merepek..adoyai!!!I've been tagged by my friends Syiqa..about all this question..So!!let see what my answers would be~~~drum-roll~~:)



1. Adakah anda rasa anda HOT??

adoyai..syiqa syg..hehehe!!sekarang saya tengah winter..x dapat nak rasa hot lagi..huhuhu!!tapi,saya rasa saya memang HOT..ooopsss!!


2. Upload wallpaper yang anda guna sekarang ?

erm..pepandai la tengok sendiri..malas aku nak upload kat 

sini..hehehe!!


3. Cerita pasal gambar ni.


ha??apakAH??

4. Kali terakhir makan pizza
does it necessary to be pizza hut??hehehe..kat sini pizza lain ade la 

dalam weekend yang lepas..:)


5. Lagu terakhir yang anda dengar.

hysteria-muse
6. Apa yang anda buat selain selesaikan tag ni ?

study + buat nota + fb..pergh!!banyak seyh keje aku buat..haha!!


7. Selain nama sendiri anda dipanggil dengan nama apa ?

umie,nadia,nad,didi,dya..


8. Tag lagi 5 orang

mak aihhh!!tak beringat sungguh..sampai 5..erm..
fareha,fanad,paen dan sofie..alamak!!xckup..bedal la..:p


9. Siapa orang no 1 dengan anda ?

Fareha??kawan sekolah rendah sampai la kat matriks sama..
wee~~lama btol!!
ukhwah fillah abadan abada..:)

10. Katakan sesuatu kepada no 5

sorry..no!!hahaha..

11. No 3 ada hubungan dengan siapa ?

paen??erm..da lama x story-mory dgn dia..but,she is still single I guess..right,Paen??


12. Bagaimana pula dengan no 2 ?
dia nie rasa macam ada somebody da..tp,x cerita kat I pon you nie..huhuhu!!


13. Kata kata cinta kepada orang no 4

erk??apakah??sayang sofie..;)


14. Berikan 4 fakta tentang orang yang kamu tag

banyak seyh..nanti2 la aku buat entri lain untuk korang je..:p


Akhirnya..berakhirlah benda nie..adoyai!apa-apa pon thankz to syiqa sebab tag saya..hehehehe!!I'm looking forward to see you next year ok..:)!!

Waalaikumussalam..:)

4 comments:

  1. Assalamualaikum, umieeee haha.. btw yg gambar pizza tu kite yg letak la,sebenarnye gambar pizza tu x de, kite yg tambah ;p

    ReplyDelete
  2. hehehe ..
    nnti ai langsaikan tag neyh oke ? whee :)

    hehe , ade somebody ?
    ape ituuuuu . .
    lalalala

    ReplyDelete
  3. haha. wajen noo buek bender neyh. hahaha

    ReplyDelete
  4. syiqa:ye erk??hahaha..ok2..
    fanad:somebody??mne aku taw..ko xbg taw aku pun..huhuhu..:(
    wanad:hahaha..da borink xde keje smlm..:p

    ReplyDelete