14 December 2010

New!!!New!!!New!!

From the title post pon korang mesti da taw tujuan,motif dan cita-cita aku mngenai entri aku kali ini..hahahaha!!ok...stop merepek...Actually,aku hanya nak bgtaw je kt korang yang aku ada blog baharu..hahahaha!!wow~baharu beb..jangan main-main..aku menggunakan tatabahasa yang sebetulnya..hahahaha!!Patut la bm dapat A1...ooopss!!ada nada riak disitu..
Jangan,Nadia...tak baik..terima kasih kepada para guru yang mngajar aku bahasa melayu dahulu kala..cewah!!macam da lama habis sekolah..padahal baru 2 tahun aku habis zaman persekolahan aku..Seperti muka diatas nie..sory..bukan muka aku la...aku xpakai braces..Maybe aku akan usulkan untuk adik aku yang kedua pakai..hehehe!!ok..angah,mafkan along mu ini yang tak sengaja mngata tentang dirimu..hahaha!!

Ok la...korg semua mesti wondering kenapa aku buat blog lain..sebenar-benarnya,aku pon xtahu..I'm just get bored with my old blog la..xtahu kenapa..hehehe!!From now on,aku akan rajin2 update blog aku..demi kelangsungan hidup aku..hahahaha!!macam xda kena mngane je hal ini semua...hahaha!!Byk snagat ko gelak malam ini nadia...entah ape2 je aku mlm ini..Ok la..aku nk titow la..esok ada kelas..da la hari ini xpg kelas..coz I'm not feeling very well today..But.I'm getting better now..woweeee~~Mid-term for anatomy coming soon..This thursday..Wish me luck..See you next time..BAbye..:-)

No comments:

Post a Comment