14 December 2010

Bila Aku Xboleh Tido

hahahaha..hari ini je da dua kali aku update blog ak...da ter-rajin sgt la plak..oppss!!ayat propa dowh..hahaha!!anyway,td aku rsa mata aku ni da berat sgt da..tiba2,xbley plak nk tido..adoyai!!tambah ag,aku punya bibir berdarah..ini semua angkara musim sejuk yang melanda bumi mesir ini..menyebabkan aku kekurangan air..uwaaa!!huhu..sakit la weyh..nk senyum pon xbley da..adoyai!!orang dulu2 ckp.."bibirnya merekah bak delima"..aku xjd mcm tu..bibir aku merekah mengeluarkan darah..hahaha!!usha jom..tgok bawah...
sila ignore blkg aku yg nampak serabut tu..hehehe!!

hahahah..ini namanya da xda kerja yg lg bagus utk aku buat..hahaha!!cuba korg semua usha tisu yg aku pegang tu..aku xtipu la weyh..serius ada darah kan??kan??ha..tahu pon..bahawasanya aku sgt xtipu..takut la jgk aku tengok darah tu byk plak keluar..pdhal..bibir aku je kut yg berdarah..bukan mulut aku terkoyak ke ape..nau'zubillah..huhuhu!!ok2..enough with all this about lips..huhuhu!!

New CHAPTER :


hahahaha..kesengalan aku sgt la terserlah...ok la..aku just nak ckp bhw aku nk pg study je..bila da xbley nak tido nie..adalah lebih afdhal aku mnghadap buku anatomy aku..korang mesti ckp "apela dak nie..nk pg study pn kecoh2 n tangkap gambar segala"..kan??kan??korg mesti ckp macam tu la..hahahaha!!jawapan aku semestinya.."ADA AKU KISAH!!! "..hahahaha..suka hati aku la kan..da blog aku yang punya...aku nk merepek apa pon..xkaco korg la...jangan nak hack aku sudah la..:-p!!

btw,everybody have their own opinion..we should respect others...daaaaaa~~nak pergi menelaah dan menggali buku UPPER LIMB..Live well??Live Hell??YOU CHOOSE..:)!!

No comments:

Post a Comment