28 December 2010

Bandung HERE I COME!!

Assalamualaikum..:)!!

YOU alls!!!da lama aku x update belog aku nie..hahaha!!sorry..for those yang waiting aku  punya new entry..OO00ooopSSSSsss~~PERASAN!!!ok la..hahaha!!membe aku iaitu  wanad mesti buka terus blog aku nie bila tengok tajuk aku nie..betul x,wanad??hahaha..ok..you KANTOI ok..hahaha!!nie semua cadangan aku  secara tiba-tiba untuk menghabiskan masa cuti aku nanti di MALAYSIA aku yang tercinta...tanah airku itu..hehehe!!tapi,rasa macam x kena je..balik Malaysia pergi bercuti ke Bandung..hahaha!!entah la..aku cuma teringin je nak pergi situ..sebab ramai kata tempat tu HEAVEN GILERK for those who LOVES SHOPPING!! awwww~~ok..aku da mula rasa happy sangat dengan idea nie..x sabar rasanya nak pergi bercuti-cuti di Malaysia + Bandung...nak juga letak Bandung tu..hahaha!!

Aku cadang nak pergi sebelum bulan puasa..So!!aku boleh shopping raya-raya disana tuk hari raya..waktu bulan puasa aku bertungkus-lumus buat kuih untuk cover balik duit aku shopping waktu aku bercuti ke Bandung nanti..betol x??bernas x idea aku??..hahaha!!Doakan lah idea aku nie menjadi..INSHA ALLAH!!
doakan aku..duit aku da simpan da sejak aku mula datang Mesir nie..untuk spend masa aku berada di Malaysia nanti..kita mesti berfikiran panjang..hehehe..:)!!

Aku sekarang nie pun tengah sibuk dengan study lagi..banyak kena catch-up balik..mana yang tertinggal tu..al-maklumlah..badan aku nie cepat sikit sakit..adalah terponteng kelas tu..huhuhu!!akibat msalah-masalah kesihatan yang melanda...huhuhu!!aku harap aku akan diberikan kesihatan dan kemudahan dalam setiap urusan yang aku lakukan..amin!!nak belajar bukan senang..nak2 belajar medic nie weyh..tertinggal satu lecture payah juga la nak catch-up balik..nasib ada kawan-kawan yang boleh tolong..Alhamdulillah!!

EXAM JUST AROUND THE CORNER NADIA!!!!!
CHAIYOK2!!!
GAMBATEH!!!!

Lasty but not LEAST :


Berdasarkan gambar diatas..hahaha!!aku nak out dulu..hahaha!!muka macam innocent pon ada aku tengok..erm..ape lagi...ha!!muka nak fikir masa hadapan yang bakal mendatang..or muka sedih hadapi semua ujian dan masalah yang mendatang..tapi,kita kena ingat bahawa semua ujian nie datang dari Allah untuk mendekatkan kita dengan-Nya..:)!!Sesungguhnya Allah berada bersama orang-orang yang sabar..:)!!So..kita kena kuat usaha..jangan mudah putus asa..kerana hanya kita sendiri yang dapat mengubah diri kita dan who we are in the future..:)!!May Allah bless us all..Insha Allah..:D!!

Waalaikumussalam..:)!!



2 comments: