14 December 2010

Succeed!!!!

2 hari sekali aku update blog aku ni..mengikut kate Wanad...hahaha!!dia la ni yang telah mempengaruhi aku untuk meng-update kan blog aku ni selalu..Entah kenapa entah..hahahaa!!anyway,x ada kena mngena pon n3 aku ni mngenai wanad..hahaha!!da ter cerita sebab korg mesti cakap rajin btol la aku update blog aku..hahahaha!!normal la kan??da blog baru sure rajin pnya update segala...ok la...

NEXT : Sebenarnya aku just nak cerita aku da berjaya memakai shawl ala Dato' Siti kita tu..xkan korg xkenal kut..gila la kalau korg semua xkenal...budak-budak pon tahu siapa Dato'Siti tu..buat malu je..tapi,x ada la malu sangat coz aku rasa x penting pon untuk korg tahu pasal dy..Dy just seorg artis yang sangat berjaya sahaja..:)
Ok la..JOM USHA..hehehehe!!bukan usha Dato' Siti..aku suruh usha pic2 kat bawah ni..gamba aku pakai shawl ala Dato'Siti..weeeee~~

muka macam apa je..siuman ag..hehehe!!:D 


 da x ada keje..hahaha!!


 trying to be ayu gilrz..hik3..:D


 peace..yo!!!!


ayu balik..hahaha!!

berdasarkan gambar-gambar diatas..dapat la saya membuat sebuah konklusi..bahawasanya saya memang x ada keje lain..hahaha!!kalau ada sesiapa yang nak tahu macam mana nak pakai shawl macam ini..just bagitahu aku ok..aku akan buat satu sesi khas untuk korg sume..ok la..Last but not Least..Thankz for reading..:)

2 comments:

  1. HEII.. awat x ltek link kad name ak uh.. ley pomot beloGG ak sikit..

    hua3..anyway, kungretz my dear. huhu

    ReplyDelete
  2. link kt mne??akupon bru bpe org je follow kut..huhuhu!!

    ReplyDelete