14 December 2010

Aku Ada Masalah Ke??

Anyway,erm..entah la korg..aku pn xtahu nak cerita macam mana...Aku ada satu masalah iaitu :
  • Aku xboleh la kalau orang yang study jenis bising2 nie..erm..macam she speaks it all out whatever she reads..GOSH!! really drive me crazy especially kalau aku pon tengah study..adoyai!!bhai..respect la orang lain..huhuhu!!xsemua orang boleh adapt dengan ko la..pergh!!!

  • Aku xboleh kalau orang menyebabkan aku lambat atau menyebabkan aku menunggu..Ini pon boleh buat aku gila..Arghhh!!!aku xsuka la weyh...Aku tahu aku pon kadang-kadang ada la jugak buat macam tu..tapi,aku usaha supaya xberlaku hal-hal macam tu...selalunya xla..Aku faham yang xsemua orang perfect..tapi,sekurang-kurangnya kita berusaha untuk menjadi sesempurna mungkin dalam setiap perkara yang kita lakukan..Kalau hal macam ni pon korg xboleh buat..Big possibility,korg xkan boleh nak buat perkara-perkara yang lebih besar.

  • Ini lagi aku suke spesies perempuan menggedik..Pergh!!ini memang aku xsuke..Aku xdala rasa tercabar ke apa ke dengan kegedikan korg tu...CUMA aku xsuka kalau tiba-tiba ada boys yang cakap kat aku..kerana ko seorang...da menyebabkan semua perempuan kena cop sekali..pergh!!ni yang aku selalu sebut..spesies yang bakal kena tampar kalau menggedik depan aku..PANAS WEYH!!!

p/s: gambar kat atas ni bukan la gambar aku...hahahahaha!!macam korang xtahu kan??mesti la tahu..xda kerja aku nak tangkap gambar macam ni + dengam pakai baju sleeveless ni..hehehe!!tapi.ni semua nak bagitahu yang aku depressed sebab hal-hal diatas..huhuhuhu!!Aku try nak adapt dengan mereka semua..kenapa mereka xpernah cuba nak faham aku..JANGAN SELFISH LA..hormat lah orang lain..jangan fikirkan diri sendiri je...Semua orang tahu nak hidup senang tapi pedulikan orang lain..mana boleh la...

LAST but NOT LEAST : apa pandangan korang???aku pon da xtahu nak buat macam mana..buat masa ni,aku boleh sabar je...Insha-Allah..Allah bersama dengan orang-orang yang sabar..dan aku berdoa aku tergolong diantara orang-orang yang sabar..(0_o)!!daaa~~

No comments:

Post a Comment