20 December 2010

Like A Dream

Assalamualaikum..:D!!

hahaha..da berapa hari aku da x update benda alah nie..hahaha!!ok la..hari nie aku nak cerita pasal like a dream..hehehe!!kenapa aku cakap macam tu??korang semua mesti tertanya-tanya kan??kan??...erm..x ada ke??tolong la jangan biar aku malu sendiri..hehehe!!*blushing*..:$!!!da merepek la plak..adoyai!!!

Back to our topic..erm..aku nak cerita..sebab benda nie aku terfkir waktu aku tengah kelas biochemistry td..hahahaha!!contoh pelajar yang bagus..hahaha!!boleh lagi aku berkhayal kejap waktu Dr.tu tengah bagi lecture psal Cell Cycle semua..hehehehe!!!nak buat macam mana..tiba-tiba,aku teringat memori-memori aku waktu kat matriks dulu..hehehe!!sebab tajuk nie xjauh beza pon dengan tajuk-tajuk yang aku belajar waktu kat matriks..cuma bab nie dalam biology..sekarang dalam biochemistry..hehehe!!Aku nak je balik Msia bawa semua nota-nota matriks aku dulu..berguna weyh!!!sebab takut luggage berat..aku pon xbawa la..huhuhu!!SEDIH!!!

It was like a dream to me..because I feel like that time or during my studies at the matriculation college already past about a year or even more..But,when I think about it again..that time was just at the first four months of 2010..and now,we are in December of 2010..can't you believe that??IT IS THE SAME YEARS la...pergh!!!Tp..aku rasa memori tu macam da lama..hahahahaha!!but,it is not because I'm getting older..but,I go to two different places I guess...Now,I'm in Egypt..hahahaha!!aku study Medic plak tu..adoyai!!!rezeki..alhamdulillah..:)

Cuba korg bayangkan macam aku..mesti korg rasa memori tu semua macam da lama kan??sedangkan memori tu berlaku pada tahun yang sama..tu maksud aku..Bila aku teringat waktu aku kat matriks dulu..akurasa macam memori tu da jauh tinggalkan aku...sedangkan,awal tahun 2010 je semua tu..dan buat 3 bulan terakhir aku da kat Mesir..hahaha!!serius rasa macam hidup dalam alam fantasi je..cuma x ada la binatang boleh cakap semua macam cerita Rapunzel tu..hahahaha!!Indeed I feel like all this just a DREAM..hehehe!!!

MATRIKS : nie semua kenangan bersama roommate aku dan budak-budak tutor aku waktu sem 1..:)!!

yang tudung hitam belah kiri nie huda a.k.a akak..hahaha!!tu yg aku panggil die..sebelah aku nie hajar..and the one who were wearing shawl is syiqa..:)

xkan lah aku nak sebut nama sorg2 kat sini..hahaha!!yg penting aku rindu korg semua weyh!!


MESIR : hehehe..nie gambar-gambar waktu aku pergi jaulah ke Piramid Giza ritu..:)

nie dgn ahli kump.jaulah aku..


nie housemate aku,Sophie.


berlatar belakangkan piramid yang diruntuhkan oleh The Fallens dan Transformer..hahaha!!

LASTLY : 

Semua memori yang aku alami mengajar aku tentang hidup dan memberi erti dalam hidup aku..xkira la pahit,manis,masam,masin semua la..hahaha!!!this all was just like a dream..hahaha!!macam lagu an??memang pon..Oleh kerana,aku baik sikit hari nie,hari lain lagi la aku baik..hahaha!!here is one of may fav8 song for you to hear..ENJOY!!!!!


Waalaikumussalam..:)

5 comments:

  1. nice post.. ak kasi markah 4/5.. 1/5 lagi kne tolak sbb xde muke ak.,,

    muahahahahha.. gurau jeks

    ReplyDelete
  2. babe ,
    ni lagu berhantu aku.
    hahaha
    .
    aku gerun dengar lagu neyh . tapi asal kau suka pompuan ni nyanyi?
    bukan nelly ??

    ReplyDelete
  3. aah..aku lbey suke pempuan nyanyi dr nelly..nelly nyanyi xsdap woohh~~
    hahaha!!

    ReplyDelete
  4. umie... yeah gambar syiqa ade ;p btw thx.. act kite pun rase cam x caye yg tahun nie la habis matrik, n tahun nie jugak masuk uni :)

    ReplyDelete