28 January 2012

: Mid-term finished:

Assalamualaikum

And hello to non-muslim if you ever reached or read this so un-cool blog. It has been awhile since my last post. Apologize from me. I have been busy with mid-term of course. LOL!! Ok. Malay time. Aku baru je habis exams pada 26 januari 2012 yang lepas. Well,ok la kut rase. kut la. Sebab sekarang kite kene tawakkal pada Allah dan bersedia untuk exam yang akan datang plak. Final exams untuk maybe dalam 3-4bulan lagi. aku harap aku boleh dapat paling kurang jayyid jiddan la. Insha Allah. Do pray for me people. 

Kehidupan aku sekarang sebagai seorang pelajar. Erm. Indeed busy. Tak boleh nak cakap pe la kan. Ade ke orang belajar tak sibuk? I don't think so. There's always new thing to learn every each day you go through. Management is so important. :)! Sekarang,korang kene plak bace about my un-cool life here. Sorry. There's nothing exciting to boast about. Kalau aku keluar pon,just around this area untuk makan dan lepaskan tensi. Adoi.Need to save money to buy new phone. Haha!!Aku sanggup ikat perut kumpul duet. kui3!!Not really about that new gadget thing actually. Just I'm trying to learn saving. Coz I love shopping so much.

Sekarang masih dalam mode berehat sebelum mula organazing my notes and all. Sebab habis cuti nie,da belajar buku lain da. Untuk pengetahuan korang, walaupun aku ad 4 subjek sahaja, tetapi aku ada banyak buku. Adoi. 1subjek=3-4 buku kena belajar yang mana totally different kut dari korang. I guess so. Adoi!!
Anyway,thats all. Dah tak ade benda nak cakap. Hehe!nie pon menggagahkan diri menaip n3 baru,walaupun rase macam tak ade orang bace. *perasan sendiri je. :(!!

Waalaikumussalam.

No comments:

Post a Comment