5 June 2011

Tak ade pape nak taip,tapi nak juga letak entri baru.

Hai. Assalamualaikum.

Dah sememangnya aku tak ade keje hari nie. Tak ade la sangat kan?? biochemistry pon tak abis bace lagi. Aku just nak bagitahu, aku da abis da paper anatomy. 8hb nie plak paper biochemistry tu la, written and esoknye plak oral. Wish me luck ok?? Really need an excellent result. Hopefully manage to get MUMTAZ. Insha Allah. :)!! Pray for me you all. :)!!



Picture tak ade kene mengene name die. Haha!! Aku suke sangat dengan dak kat atas nie ha. haha!! Tu yang letak tuh. Tibe-tibe?? Aah. Nak sedapkan hati supaya bersabar lagi 2 bulan je, sebab 7 August nie Insha Allah, aku akan pulang ke tanah air tercinta. hehe!! <senyum sampai telinga> Sesiapa yang ade berdekatan dengan KLIA tuh, boleh la datang jemput ak, buat pulut kuning sekali la. hehe!! Aku sampai 8 August, 9.40 a.m. Insha Allah. Kita hanya mampu merancang, tapi, Allah yang menentukan-Nya. :)!!

Waalaikumussalam.

No comments:

Post a Comment